پنج شنبه، 29 شهریور 1403

اخبار ویژه انتخابات شورای استان‌ها 8؛

شرایط شرکت در انتخابات شورای استان‌ها اعلام شد/ اعضایی که تغییر محل سکونت داشته‌اند اطلاعات خود را به‌روز کنند

1831
1402/11/08 | 12:42

رئیس هیات اجرایی انتخابات شوراهای استانی گفت: اعضای سازمان نظام روانشناسی و مشاوره، به شرط اینکه اطلاعاتشان در سامانه سازمان، به‌روز باشد؛ می‌توانند در انتخابات شرکت کنند.


دکتر مهدی زارع بهرام‌آبادی در گفت‌وگو با روابط عمومی سازمان نظام روانشناسی و مشاوره، با اشاره برگزار ی انتخابات شوراهای استانی در روز 27 بهمن اعلام کرد:  طبق مصوبه هیات مرکزی نظارت بر انتخابات قرار است این انتخابات به صورت الکترونیکی برگزار شود.

وی در پاسخ به این پرسش که چه کسانی می‌توانند در انتخابات شرکت کنند، افزود: اعضای سازمان نظام روانشناسی و مشاوره، به شرط اینکه اطلاعاتشان در سامانه سازمان، به‌روز باشد؛ می‌توانند در انتخابات شرکت کنند.

به گفته دکتر زارع؛ این انتخابات در تمامی استان‌ها به جز استان تهران برگزار خواهد شد.

رئیس هیات اجرایی انتخابات شوراهای استانی تاکید کرد: هر استان کاندیداهای خودش را خواهد داشت که لیست کاندیداها به‌زودی اعلام می‌شود و اعضای هر استان صرفا می‌توانند به کاندیداهای همان استان رای بدهند.

وی گفت: برای این کار آن دسته از اعضایی که آدرس محل سکونت یا شماره تلفن همراه آنها تغییر کرده است باید اطلاعات خود را در سایت سازمان به‌روزرسانی کنند.

دکتر زارع با بیان اینکه امکان احراز محل سکونت جدید برای اعضا فراهم شده اعلام کرد: در سایت سازمان در پنل عضویت  امکانی فراهم شده که اعضا می‌توانند گزینه احراز محل سکونت جدید را انتخاب کرده و اطلاعات محل سکونتشان را به‌روز کنند.

رئیس هیات اجرایی انتخابات شوراهای استانی اعلام کرد: امکان شرکت در انتخابات برای اعضایی فراهم است که شماره موبایل روزآمد داشته باشند که از طریق آن پیامک دریافت کنند.

وی ادامه داد: اعضایی که تغییر آدرس دادند باید اطلاعاتشان را به‌روز کنند تا بتوانند در انتخابات شرکت کنند. این به‌روزرسانی فقط شامل حال اعضایی می‌شود که آدرس محل سکونت خود را تغییر داده‌اند.

`پایان پیام/

کلیه حقوق متعلق به سازمان نظام روانشناسی و مشاوره جمهوری اسلامی ایران می باشد.