جمعه، 30 شهریور 1403

پیام رئیس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره به اعضای محترم در سراسر کشور

1971
1402/11/27 | 20:4

رئیس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره در پیامی از مشارکت بی‌نظیر اعضا در انتخابات شورای استان‌ها تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام روانشناسی و مشاوره، دکتر علی فتحی آشتیانی در پیامی به جامعه روانشناسان و مشاوران حضور آنها در انتخابات چهارمین دوره شورای استان‌ها را تبریک گفت. 

در متن این پیام آمده است: چهارمین دوره انتخابات شوراهای استانی به پایان رسید و فصلی نو در سازمان نظام روانشناسی و مشاوره آغاز شد. 

از زمان روی کار آمدن شورای مرکزی پنجم، تمام تلاش بر این بود تا دو رویداد مهم یعنی آزمون صلاحیت حرفه‌ای روانشناسان و مشاوران و انتخابات شورای استانها در صحت، سلامت و‌ امنیت کامل برگزار شود که امروز این مهم با تلاش همکاران و همراهی و همیاری اعضای محترم سازمان رقم‌ خورد. 

مشارکت بیش از ۱۵ هزار نفری در انتخابات شورای استان‌ها نشان داد سرنوشت سازمان‌ برای تک تک خانواده بزرگ روانشناس و مشاور حائز اهمیت است و باید با احترام به خواست اعضا، در کنار یکدیگر، سازمانی قدرتمند تشکیل بدهیم. 

استقبال بی‌نظیر و مشارکت بالای اعضا در انتخابات ۲۷ بهمن، که رکوردی در تاریخ انتخابات‌های سازمان محسوب می‌شود مسئولیت اعضای شورای جدید که با رأی و نظر شما انتخاب خواهند شد را مضاعف می‌کند. 

تمامی مدیران سازمان نظام روانشناسی و مشاوره با اتکا به حمایت اعضا و با ارج نهادن به خواست شما، نظارت خود را بر امور استانها دوچندان می‌کند و‌ تمام تلاش خود را خواهند کرد تا تمامی روانشناسان و مشاوران از طریق شوراهای استانی در سیاستگذاری‌ها و برنامه‌ریزی‌ها مشارکتی فعال داشته باشند. 

کلیه حقوق متعلق به سازمان نظام روانشناسی و مشاوره جمهوری اسلامی ایران می باشد.