پنج شنبه، 29 شهریور 1403

معاون امور استان‌های سازمان:

منتخبان شورای استان‌ها جلسات را برگزار می‌کنند/ آیین‌نامه شورای استان‌ها بازنگری شده است

289
1402/12/23 | 13:29

دکتر مهدی زارع در گفت‌وگو با روابط عمومی سازمان نظام روانشناسی و مشاوره،‌ درباره روند فعالیت شوراهای استانی اظهار کرد: 8 اسفند هیات نظارت مرکزی نتیجه نهایی انتخابات را تصدیق کرد و سپس اعضای منتخب چهارمین دوره انتخابات شورای استان‌ها، رفته‌رفته جلساتشان را تشکیل دادند.

وی افزود: یک نماینده از طرف سازمان به عنوان عضو ناظر و بی‌طرف، در جلسات شورای استان‌ها حضور خواهد داشت.

معاون امور استان‌های سازمان با اشاره به دستورالعمل تدوین شده برای شورای استان‌ها تصریح کرد: دستورالعملی مشخص شده که براساس آن، انتخابات، درون شورای جدید برگزار می‌شود و اعضای شورای استانی؛ رئیس،‌ دبیر، خزانه‌دار و بازرس را طبق دستورالعمل انتخاب می‌کنند.


دکتر زارع ادامه داد: نتایج آرا و انتخاب اعضای شورای استانی توسط ناظر سازمان صورتجلسه شده و به شورای مرکزی تحویل داده می‌شود و در نهایت رئیس سازمان احکام اعضای جدید را صادر خواهد کرد.

معاون امور استان‌ها تصریح کرد: ‌اکنون برخی استان‌ها این جلسات را تشکیل داده‌اند و پس از آنکه همه استان‌ها صورت‌جلسه‌ها را به سازمان منعکس کنند بررسی‌ها توسط شورای مرکزی صورت می گیرد و احکام صادر خواهد شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: آیین‌نامه شرح وظایف قبلا وجود داشت و بازنگری در این آیین‌نامه صورت گرفته که چارچوب کلی آن توسط شورای مرکزی تصویب و در اختیار اعضای شورای استانها قرار داده شده است.

پایان پیام/

کلیه حقوق متعلق به سازمان نظام روانشناسی و مشاوره جمهوری اسلامی ایران می باشد.