سه شنبه، 12 تیر 1403

دعوت دکتر فتحی آشتیانی از جامعه روانشناس و مشاور برای حضور پرشور در انتخابات ریاست جمهوری

285
1403/04/05 | 18:44

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام روانشناسی و مشاوره، دکتر علی فتحی آشتیانی رئیس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ضمن تبریک عید سعید غدیر در پیامی از تمامی روانشناسان و مشاوران برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری دعوت کرد.

در متن این پیام آمده است:

همکاران ارجمند، دانشجویان عزیز و ملت فهیم ایران

با سلام و احترام

سپاس خدایی را که ما را از کسانی قرار داد که به ولایت امیرالمومنین علی (ع) تمسک می جویند. عید بزرگ غدیرخم را تبریک و تهنیت عرض می نمایم و به روح بزرگ شهدای خدمت درود می فرستم.

امروز در آستانه یک انتخاب مهم برای کشور عزیزمان ایران هستیم. لازم است با توکل به خداوند متعال، با تمام توان و تدبیر درست و با مشارکت حداکثری در انتخاب اصلح بکوشیم.

انتخابات از مسائل بسیار مهم برای هر انسان در هر برهه ای از زمان و در هر کشوری است. یکی از مهمترین انتخاب‌های سیاسی هر فردی انتخابات ریاست جمهوری است. انتخاباتی که سرنوشت مردم با انتخاب یک مدیر اصلح و توانمند برای اداره یک کشور در تمام ابعاد و ساحت‌ها گره می‌خورد.

امروز برای عبوری قدرتمند از مسیرهای پر پیچ و خم و مواجهه با دشمنی‌ها، یک اختیار بزرگ و اثرگذار در دست ماست و این اراده بزرگ می‌تواند به بهبود و اثرگذاری مثبت منجر شود.

یکی از رسالت‌های جامعه روان‌شناسی و مشاوره این خواهد بود تا با روشن‌بینی، هوشمندی و تیزبینی و با کنشگری حداکثری بتوانند مشارکت را افزایش داده و انتخابات پرشوری را رقم بزنند. در این راستا، خانواده بزرگ و فرهیخته روان‌شناسی و مشاوره با اتکای به خداوند متعال برای ایجاد شور و نشاط انتخاباتی تلاش کرده و با حضور و مشارکت حداکثری شاهد برگزاری انتخاباتی پرشور و با شکوه و با انتخاب اصلح در جامعه باشیم.

کلیه حقوق متعلق به سازمان نظام روانشناسی و مشاوره جمهوری اسلامی ایران می باشد.