پنج شنبه، 29 شهریور 1403

عضویت رئیس شورای استانی سازمان نظام روانشناسی و مشاوره یزد در شورای اجتماعی استان یزد

326
1403/05/06 | 10:15

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام روانشناسی و مشاوره، نشست شورای اجتماعی استان یزد به ریاست استاندار برگزار شد و دکتر سیدحسین رضوی رئیس شورای استانی سازمان نظام روانشناسی و مشاوره یزد به عضویت رسمی شورای اجتماعی استان انتخاب شد.

دراین نشست که آخرین وضعیت اجرای طرح نظام مراقبت‌های اجتماعی دانش آموزان (طرح نماد) وطرح نهضت استانی مشاوره و مددکاری استان همچنین طرح برگزاری اردوهای جهادی استانی برای پایش روستاها و مناطق کمتر برخورداراستان و پیگیری مصوبات نشست اخیر شورای اجتماعی استان، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

همچنین در ادامه این نشست، پس از تشریح فعالیت‌های طرح نماد توسط مدیرکل آموزش و پرورش و ارائه دیدگاه‌های نمایندگان بهزیستی و دادگستری استان، رئیس شورای استانی سازمان نظام روانشناسی و مشاوره استان ضمن معرفی اهداف و تشریح طرح‌ها و برنامه‌های سازمان در حوزه‌های مختلف به معرفی ظرفیت‌های روانشناسی و مشاوره استان پرداخت.

دکتر سید حسین رضوی ضمن تاکید بر وجود مشاوران و روانشناسان و اعضای هیات علمی باتجربه و متخصص در استان، آمادگی این شورا را برای مدیریت، ساماندهی و راهبری در ارتقای سواد روانی خانواده‌ها و مشارکت در طرح‌ها و برنامه‌های اجتماعی استان به ویژه در انتخاب و اعزام مشاوران، روانشناسان و مددکاران در طرح اردوهای جهادی استانی وارائه خدمات آموزشی عمومی و تخصصی در استان اعلام کرد.

کلیه حقوق متعلق به سازمان نظام روانشناسی و مشاوره جمهوری اسلامی ایران می باشد.