سه شنبه، 27 شهریور 1403

پیام تسلیت سازمان نظام روانشناسی و مشاوره درپی شهادت رئیس دفتر سیاسی حماس

284
1403/05/10 | 15:46

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام روانشناسی و مشاوره، درپی ترور شهید اسماعیل هنیه سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور پیام تسلیتی به شرح زیر  صادر کرد‌:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَلا تَحسَبَنَّ الَّذينَ قُتِلوا في سَبيلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحياءٌ عِندَ رَبِّهِم يُرزَقونَ

هرگز گمان مبر کسانی که در راه خدا کشته شدند، مردگانند! بلکه آنان زنده‌اند، و نزد پروردگارشان روزی داده می‌شوند(آل عمران،۱۶۹)

امروز دولت‌های مستکبر می‌خواهند با زورگویی و قدرت‌نمایی ملت‌های مظلوم را به استثمار بگیرند و داشته‌هایشان را به یغما ببرند.

در این میان دلیرمردانی که راه مقاومت را برمی‌گزینند جان خود را فدا می‌کنند تا مظلومیت و به خاک و‌خون کشیدن ملت‌ها برای زورگویان نهادینه نشود؛ دلیرمردانی از جنس شهید حاج قاسم‌سلیمانی که راه استقامت را پیش برد و آن را به آزادگان جهان آموخت.

و امروز جبهه مقاومت داغدار رهرو دیگری از رهروان حاج‌قاسم و مکتب مقاومت و شهادت است؛ مردی که تک‌تک اعضای خانواده‌اش در راه مقاومت فدا شدند اما راه حق را تا شهادت پیمود. 

امروز ملت مسلمان و آزادگان مکتب مقاومت، داغدار شهید اسماعیل هنیه هستند؛ که با اقدام وحشیانه رژیم منحوس صهیونیستی ترور شد تا باری دیگر خوی حیوانی سردمداران این رژیم منحوس و‌ حامیانش بر دنیا آشکار شود.

رژیم سفاک و کودک کش صهیونیستی به گمان خود اسماعیل هنیه بزرگ مرد میدان مبارزه با ظلم را به شهادت رسانده ولی نمی داند که شهادت اسماعیل هنیه از خود او بزرگتر و جریان سازتر است.

جامعه روانشناسی و مشاوره کشور به تاسی از مقام‌معظم رهبری این جنایت را محکوم می‌کند و بار دیگر‌ حمایت خود را از شجاع‌مردان مکتب مقاومت اعلام می‌دارد.

کلیه حقوق متعلق به سازمان نظام روانشناسی و مشاوره جمهوری اسلامی ایران می باشد.